کارت ویزیت فروشگاه فرش
دانلود مجموعه طرح لایه باز فتوشاپ (PSD) کارت ویزیت فروشگاه فرش دستبافت، فرش ماشینی، قالی و موکت
دسته بندی محصول : طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش و قالی
فرمت فایل : Psd
رنگ بندی استفاده شده: سفید، سورمه ای، قرمز،بنفش،طلایی
لایه های فایل : لایه باز
ابعاد فایل : 9*6 سانتیمتر
رزولوشن : 300 DPI
حجم فایل فشرده : 2 تا 10 MB
مد تصویر: CMYK قابل استفاده در : فتوشاپ،ایلاستریتور،کورل درا طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش – گالری فرش و قالی
یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی برای معرفی شغل شما، کارت ویزیت می باشد که در ایجاد ارتباط با مخاطبان بسیار موثر است. ما در این صفحه ، چندین نمونه کارت ویزیت فرش و قالی و بررسی عوامل موثر و تاثیرگذار آن می پردازیم. در طراحی یک کارت ویزیت با کیفیت، عوامل بسیاری تاثیر دارند، که ما مهمترین این عوامل از جمله طراحی، متن و چاپ را بررسی می کنیم. این کارت ویزیت فرش با لایه باز ، برای فرش ،قالی و موکت مناسب است. طراحی کارت ویزیت به صورت لایه باز است ، به این معنی که بعد از بارگیری کارت ویزیت ، می توانید به تمام لایه های متنی و تصویری آن دسترسی پیدا کنید و می توانید اطلاعات و تصاویر مورد نظر خود را در این کارت ویزیت فرش لایه باز جایگزین کنید.اگر فروشگاه فرش دارید ، این کارت ویزیت حرفه ای و زیبا ممکن است مناسب شما باشد. ترکیب رنگ قرمز ، سفید و طلایی به همراه جلوه های پس زمینه باعث شده طراحی کارت ویزیت بسیار زیبا شود.
عوامل موثر در طراحی کارت ویزیت فروشگاه فرش و قالی – نمایشگاه فرش
برای طراحی کارت ویزیت گالری فرش و قالی حرفهای بهتر است که از طراحی کلاسیک و حرفهای استفاده کنیم. در طراحی کارت ویزیت فرش و قالی ، از رنگ های متنوع استفاده می کنند که زیبایی و جذابیت فرش را نشان می دهد یا از ترکیب با رنگ های روشن و تیره که جذابیت خاصی را برای مخاطب ایجاد می کند. برای طراحی رنگ کارت ویزیت ، توصیه می شود که درباره روانشناسی رنگ ها اطلاعات داشته باشید. در نظر داشته باشید که استفاده از المان های مربوط به فرش و قالی می تواند مخاطبان شما را در درک و فهم زمینه طرح هایی که شما انجام می دهید کمک کند.
مشاهده طرح بنر فروشگاه فرش
عوامل موثر در چاپ کارت ویزیت نمایشگاه فرش و قالی و موکت:
نوع چاپ کارت ویزیت نیز یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر روی مخاطب است. ما در اینجا از چاپ دیجیتال برای چاپ کارت ویزیت استفاده می کنیم. چاپ دیجیتال سرعت و کیفیت چاپ محصولات چاپی را در مقایسه با چاپ افست افزایش می دهد. برای تهیه و چاپ کارت ویزیت فروشگاه فرش دستبافت، فرش ماشینی، قالی و موکت ، می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق دانلود لینک کارت ویزیت موجود در سایت اقدام کنید. همچنین برای دیدن همه نمونه ها روی لینک فرش و قالی کلیک کنید. کارت ویزیت یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات و ارتباطات تجاری است. به عبارت دیگر ، کارت های ویزیت یکی از مهمترین مؤلفه های هر شغل و تجارت است و عموم مردم از آنها برای معرفی نوع تجارت و کسب و کار خود به دیگران، استفاده گسترده ای می کنند. سوال مهم این است که آیا هر نوع کارت ویزیت برای هر نوع کاری مناسب است یا آیا باید نکات خاصی برای این کار در نظر گرفته شود؟ کارت ویزیت از نظر رنگ و ابعاد کاملاً استاندارد بوده و قابل چاپ بر روی انواع کارت ویزیت می باشد. اطلاعات روی کارت را ویرایش و ذخیره کرده و سپس آن را به چاپگر یا چاپخانه ارسال کنید. این کارت ویزیت فرش با وضوح 300 dpi و حالت cmyk طراحی شده است. قالب کارت ویزیت PSD است و می توان آن را در Photoshop باز و اِدیت کرد. اولین قدم برای داشتن کارت ویزیت خاص و عالی، طراحی صحیح آن است و آخرین مرحله چاپ آن با کیفیت بالا است. اما نکات زیادی وجود دارد که در زیبایی و جذابیت کارت ویزیت موثر است. لازم به ذکر است که این امر در مورد کلیه شرکت ها و شغل ها یکسان است. به عنوان مثال ، کارت ویزیت فروشگاه فرش دستبافت، فرش ماشینی، قالی و موکت یکی از مهمترین کارت های ویزیت است که بایدخیلی حرفه ای طراحی شود. تصاویر و رنگهای به کار رفته در طراحی کارت ویزیت جزو اولین عناصری هستند که بر ظاهر حرفه ای کارت ویزیت، تأثیر بسزایی می گذارند. برای داشتن یک کارت ویزیت فروشگاه فرش دستبافت، فرش ماشینی، قالی و موکت، شما باید از تصاویر رنگی و طیف رنگی استفاده کنید که همیشه ظاهر ساده و کلاسیک خود را حفظ کرده و احساس ظرافت و جذابیت را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. به عنوان مثال ، از رنگهای قرمز و سبز و آبی یا ترکیبی از رنگهای روشن و تیره استفاده کرد تا جذابیتی ویژه برای مخاطب نشان دهد. استفاده از المان های مربوط به گل فرش و قالی نیز می تواند یک ایده جالب باشد و به مخاطب کمک کند تا فوراً زمینه طرح های شما را متوجه شوند. همانطور که گفتیم برای طراحی کارت ویزیت فرش فروشی حرفه ای بهتر است از طرح های کلاسیک و ساده استفاده کنید. از طرف دیگر ، هنگام طراحی یک محصول چاپی مانند کارت ویزیت ، معمولاً باید فاصله ای حدود نیم سانتی متر از لبه کاغذ تا طرح اصلی را به عنوان یک حاشیه امن در نظر بگیریم. این فضا برای اطمینان از این است که به هنگاه برش کارت ویزیت ، هیچ یک از اطلاعات اصلی کارت ویزیت ، مانند تصاویر و متن ، پس از چاپ به خطر نیفتد.
مشاهده طرح تراکت فروشگاه فرش
متن و مطالب نوشته شده در طراحی کارت ویزیت فروشگاه فرش دستبافت، فرش ماشینی، قالی و موکت:
قرار دادن متن و محتوا موضوعی است که باید با دقت انجام شود. زیرا متنی که انتخاب می کنید می تواند تأثیر مستقیمی بر مخاطب بگذارد. هنگام طراحی نمونه کارت ویزیت فروشگاه فرش دستبافت، فرش ماشینی، قالی و موکت ، بهتر است کلیه اطلاعات لازم از جمله نام ،نام خانوادگی، عنوان شغلی و روش های تماس مانند شماره تماس و آدرس شغلی درج شود تا مخاطب در اسرع وقت با شما تماس بگیرد. به اندازه فونت نوشتاری خود نیز توجه کنید و از استانداردهای کارت ویزیت پیروی کنید. به عنوان مثال ، بهتر است نام و نام خانوادگی و عنوان کمی بزرگتر از سایر نوشته ها باشد. در بسیاری از موارد ، اطلاعات را می توان طوری در کارت ویزیت قرار داد که بخشی از آن روی کارت و بخشی دیگر در پشت قرار گیرد.
طرح باز کارت ویزیت مغازه فرش و قالی فروشی روی دو طرف کارت طراحی شده است. در یک طرف کارت ویزیت ، نام فروشگاه فرش و موکت و قالی – فروشگاه فرش دستباف و ابریشم به زبان فارسی و لاتین نوشته شده است. همچنین در گوشه ها و پس زمینه ی کارت ویزیت،از فرش و قالی، طرح هایی کشیده شده است. در پشت کارت ویزیت ، که نقش هایی به رنگ سفید و قرمز کشیده شده ،نام لاتین فروشگاه فرش و اطلاعات تماس وجود دارد که می توانید آن ها را با نام فروشگاه فرش – نمایشگاه فرش دستباف و اطلاعات تماس خود ویرایش و جایگزین کنید. همه فایل های ارائه شده روی این کارت ویزیت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند ، درست مانند تصویری که می بینید. برای کاهش حجم طراحی و سهولت دانلود برای شما و همچنین جلوگیری از افت کیفیت، فایلها فشرده سازی شده اند ، پس از خرید این کارت ویزیت لایه باز ، آن را از حالت فشرده خارج کنید. عواملی وجود دارد که باید قبل از چاپ کارت ویزیت فرش و قالی در نظر گرفته شود. این شاخص ها عبارتند از کیفیت ، مواد به کار رفته در کارت ویزیت، اندازه کارت ویزیت ، روکش روی کارت ویزیت، کارت یک طرفه یا دوطرفه باشد ، روش برش کارت ویزیت، تعداد چاپ و در آخر استفاده از جلوه های مخصوص مانند UV ، طلا کوب و نقره کوب .
فروشگاه فرش دستباف و قالی ابریشم ، فروشگاه فرش ماشینی و قالی و موکت، فرش و قالی فروشی ، نمایشگاه فرش دستباف و ماشینی، نمایشگاه فرش و قالی، قالی فروشی، فرش فروشی، گالری فرش و قالی، گالری فرش دستباف، فروشگاه فرش ماشینی، فروشگاه فرش و قالیچه، قالی و قالیچه فروشی، پادری و قالیچه فروشی
پشتیبانی محصول و طراحی اختصاصی پاویسا
WhatsApp us