بنر گل فروشی
طرح لایه باز بنر گل فروشی – فایل لایه باز psd فتوشاپ بنر گل فروشی
دسته بندی محصول : طرح بنر گل فروشی
فرمت فایل : Psd
رنگ بندی استفاده شده: زرد،سبز،بنفش،قرمز،صورتی،
لایه های فایل : لایه باز
ابعاد فایل : 300*100 سانتیمتر
رزولوشن : 300 DPI
حجم فایل فشرده : 20 تا 100 MB
مد تصویر: CMYK قابل استفاده در : فتوشاپ،ایلاستریتور،کورل درا طراحی و چاپ بنر گل فروشی
طراحی و چاپ بنر تبلیغاتی برای فروشگاه را می توان یکی از مهمترین اصول در در تبلیغات دانست که برای انواع تبلیغات به ویژه معرفی فروشگاه ها ، محصولات و خدمات تجاری بسیار مفید است. بنر از جنس PVC می باشد که معمولاً در اندازه های بزرگ چاپ می شود. چون بنرها از از جنس پی وی سی ساخته شده اند که ضد آب بوده و در برابر سرما و گرما مقاوم هستند و همچنین قیمت آن از سایر مواد با فرمت های بزرگ ارزان تر است و به همین دلیل برای تبلیغات بسیار محبوب هستند.
کاربرد بنر تبلیغاتی در چاپ انواع آگهی ها از تابلوهای مشاغل کوچک گرفته تا بیلبوردهای مراکز تجاری ، فضای نمایشگاهی ، بیلبوردها یا حتی پیام تبریک و تسلیت است .
در دنیای تبلیغات امروز که روزانه هزاران بنر در بیلبوردها و پیاده روها نصب می شوند ، تنها چیزی که مخاطب و بیننده بنر شما را متحیر نموده و او را جذب فروشگاه شما خواهد کرد ایده منحصر به فرد ، طراحی منحصر به فرد و استفاده از رنگ ها و طرح های جذاب آن است. در حال حاضر بُرد با کسب و کار یا فروشگاهی است که بتواند مخاطبان را با بنر تبلیغاتی خاص خود جذب کند.
طراحی بنر لایه باز سرای گل معمولاً با استفاده از نرم افزارهای برداری مانند CorelDRAW یا Illustrator یا فتوشاپ انجام می شود.
– دستگاه های چاپی با قالب بنر بزرگ ،می توانند حداکثر وضوح 150 dpi را با دستگاه اکوسالنت تشخیص دهند پس شما مجبور نیستید فایل بنر تبلیغاتی خود را با وضوح بالاتر طراحی کنید ، زیرا این امر منجر به زیاد شدن حجم فایل و وزن خروجی نهایی می شود.
– استاندارد رنگ برای طراحی بنر تبلیغاتی حالت CMYK است.
– فایل خروجی با فرمت JPEG یا PDF است.
ما تلاش می کنیم تا با طراحی های منحصر به فرد و با کیفیت بالا بر روی بنر گل فروشی به موفقیت شغلی و تبلیغاتی گل فروشی شما کمک کنیم زیرا می دانیم که موفقیت ما به موفقیت شما بستگی دارد و همچنین همکاری با فروشگاه های گل فروشی و سایت های بزرگی که نمونه های آنها در بخش نمونه کارها موجود است ادعای ما را اثبات می کند که کیفیت کارها و رضایت مشتری ستون های اصلی کار ما هستند.
بنر تبلیغاتی هرچه ساده بهتر
همه زیبایی ، جذابیت و توجه در سادگی است. به همین دلیل ، هیچ کس به تبلیغات شلوغ توجه نمی کند و قطعاً نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. برای جلب توجه مخاطبان خود بهتر است محتوا و تصاویر به کار رفته در طرح بنر را واضح ، جالب و ساده نگه دارید تا بتوانید نظر مخاطبان را جلب کنید.
ارائه فایل لایه باز بنر گل فروشی
فایل های لایه باز، فایل هایی هستند که شامل متن و تصاویر لایه بازهستند و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش هستند. این فایل برای افرادی مناسب است که در زمان های مختلف باید بنرهای خود را تغییر دهند.
فایل های “psd” همان فایل های سورس بنر هستند. اگر در آینده بنر تبلیغاتی فروشگاه گل فروشی شما به تغییرات جزئی نیاز دارد ، به عنوان مثال ، فقط قیمت یا تاریخ یا توضیحات و تخفیف ها تغییر می کند ، پاویسا توصیه می کند که طرح فایل لایه باز بنر را دانلود کنید ، اما باید با نرم افزارهای گرافیکی از جمله فتوشاپ آشنایی اندکی داشته باشید.
ما می توانیم کیفیت و اثربخشی بنرهای شما را با توجه به نمونه کارهای موفقمان در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی ، که شامل همکاری ما با بیش از چند فروشگاه گل و گیاه و طراحی بنرهای تبلیغاتی متنوع است ، تضمین کنیم.
دقت و ظرافت برای هر کاری مهم است ، اما شواهد نشان می دهد که سرعت و دقت رابطه عکس دارند. در نتیجه ، سرعت زیاد در همه زمینه ها منجر به کاهش دقت و ظرافت می شود. از آنجا که دقت و سرعت در طراحی بنر لایه باز فروشگاه گل و گیاه هر دو عامل مهمی هستند ، تیم پاویسا به یک راه حل طولانی مدت برای حل این مشکل رسیده است. فعالیت های کاری پاویسا در این مجموعه به شرح زیر است: در تیم های مختلف طراحی این شرکت که هر یک مسئولیت طراحی محصول درخواستی را بر عهده دارند ، طراحان و گرافیست های مختلف به صورت مستمر و تیمی بر روی طرح بنر گل سرا کار می کنند. بنابراین ، هم طراحی دیگر برای طراح خسته کننده نیست و به تلاش زیادی احتیاج ندارد و خطاهای احتمالی و سهل انگاری که می تواند در روند طراحی رخ دهد ، به حداقل می رسد. این روش کار از حداکثر سرعت و دقت در طراحی برخوردار بوده و اشتباهات را کاهش می دهد و بالاترین سطح کیفیت را به شما فروشنده عزیز ارائه می دهد.
در پاویسا با استفاده از جدیدترین متدها و حرفه ای ترین طراحان بنر ، می توانید طرح لایه باز بنر باغ گل مورد دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را با بهترین کیفیت دانلود کنید.
برای دیدن انواع طرح لایه باز کارت ویزیت گل فروشی به این لینک مراجعه نمایید.
دنیای بازاریابی دیجیتال فضای بسیار گسترده ای دارد و هر روز شاهد ظهور روش های جدیدی هستیم که می توانید برای دستیابی به نتایج بهتر از آنها استفاده کنید. تبلیغات تصویری و تبلیغات بنری یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات در بازاریابی دیجیتال است که به دلیل زیبایی و جلب توجه و مقرون به صرفه بودن ، خروجی مناسب و نرخ تبدیل قابل قبول، طرفداران زیادی دارد.
کیفیت طراحی و محتوای تصویر و وضوح تصویر در بنر لایه باز سرای گل برای متقاعد کردن مخاطب شما در جذب و انتخاب فروشگاه شما برای خرید محصولاتتان بسیار مهم است و هرچه این بنرها اصولی و جذاب باشند ، تعداد مشتریان شما بیشتر می شود.
همانطور که اشاره کردیم ، طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه در تبلیغات بنری بسیار مهم است و اگر طراحی خوبی نداشته باشید ، مطمئناً نمی توانید انتظار نتایج دلخواه را داشته باشید.
برای طراحی بنر لایه باز نمایشگاه گل از رنگهای متناسب استفاده کنید
هر رنگ پیام خاصی را منتقل می کند. احساسی که شما با هر رنگ در مخاطب ایجاد می کنید بسیار مهم است. رنگ اولین چیزی است که توجه کاربران را بر روی یک بنر جلب می کند.
رنگ ها با حس درونی فرد سروکار دارند و بسته به فرهنگ های مختلف پیام های مختلفی را منتقل می کنند. به همین دلیل ، هنگام انتخاب رنگ برای بنر تبلیغاتی بهتر است در مورد مخاطب مطالعه کنید. لیست زیر را ببینید:
قرمز: احساس شور ، عصبانیت ، هیجان و عشق. این رنگ قدرتمند بینندگان زیادی را به خود جلب می کند اما بهتر است از آن در حد متوسط استفاده شود و برای طرح لایه باز بنر پرورش گل مناسب است. از رنگ قرمز برای بنرهای کلاسیک و جدی استفاده نکنید.
نارنجی: حس زندگی و قدرت. اگرچه به اندازه قرمز قوی نیست اما با رنگ های دیگر متفاوت است و نوعی انرژی تولید می کند.
زرد: خوشبختی ، آفتاب و نزدیک بودن. رنگ زرد چشم را خیره می کند و نشانه جوانی و قدرت است. عالی برای ارائه چیزی با قیمت مناسب. مناسب برای بنر آرایشگاه ها ، بنر مهدکودک ها، بنر لباس فروشی و قنادی و گل فروشی و….
سبز: رنگ سلامتی ، طراوت ، ثروت ، محیط زیست ، رشد و بهبودی. سبز نرم و چشم نواز است.مناسب برای بنرهای مواد غذایی و سلامتی و بنر پزشکی
آبی: امنیت ، اعتماد به نفس ، شفافیت ، بلوغ ، آرامش ، هوش ، طراوت ، خونسردی و شجاعت.در بیش از نیمی از لوگوی شرکت ها از رنگ آبی استفاده می کنند. عالی برای بنرهای تبلیغات رسمی
بنفش: لوکس ، سلطنتی ، ولخرجی ، خرد ، رویایی ، خلاقیت. تأثیر آرامش بخشی و تسکین دهنده ای بر بیننده دارد و می تواند برای بنرهای تبلیغاتی آرایشی، آرایشگاه ها، مزون ها و….به کار برده شوند.
صورتی: عشق ، شیرینی ، زنانگی ، جوانی و کودکی. صورتی معمولاً با هر چیزی زنانه در ارتباط است ، اما شامل طیف گسترده ای از سایه ها و رنگ ها است و برای طرح بنر گلخانه مناسب است.
سیاه: انحصار ، رمز و راز ، مدرنیته ، قدرت ، اعتبار ، تجمل و رسمیت. این یک رنگ سنتی است و متن سیاه روی زمینه سفید بهترین و خواناترین ترین ترکیب رنگ است.
سفید: پاکی ، تمیزی ، مدرنیته ، سادگی ، صداقت و بی گناهی. سفید احساس هوش اقتصادی و جوانی را در خواننده ایجاد می کند و برای طرح لایه باز بنر گل سرا مناسب است.
بنر لایه باز گلفروشی , سایت طرح های لایه باز گل سرا , طرح های لایه باز بنر نمایشگاه گل , طرح های psd بنر گل فروشی, بنر گلفروشی , بنر سرای گل , فروشگاه گل , وکتور گل , فروشگاه گل , بنر گلسرا , فایل لایه باز بنر گل فروشی , بنر لایه باز گلخانه , طرح لایه باز پرورش گل, بنر دسته گل , بنر لایه باز گلسرا , دانلود بنر گل فروشی , دانلود بنر باغ گل , بنر لایه باز سرای گل
با ضمانت کیفیت، پشتیبانی محصول و طراحی اختصاصی پاویسا
WhatsApp us