بنر لباس فروشی مردانه
بنر لباس فروشی مردانه – فایل لایه باز psd فتوشاپ بنر لباس مردانه
دسته بندی محصول : طرح بنر لباس فروشی و بوتیک لباس مردانه
فرمت فایل : Psd
رنگ بندی استفاده شده : قرمز،زرد،بنفش،صورتی،سیاه،سفید
لایه های فایل : لایه باز
ابعاد فایل ها : 100*300
رزولوشن : 300 DPI
حجم فایل فشرده : 20 تا150 MB
مد تصویر: CMYK قابل استفاده در : فتوشاپ،ایلاستریتور،کورل درا طراحی و چاپ بنر تبلیغاتی فروشگاه و مزون لباس
طراحی و چاپ بنر تبلیغاتی را می توان یکی از مهمترین اصول در در تبلیغات فروشگاه پوشاک و لباس فروشی دانست که برای انواع تبلیغات به ویژه معرفی شرکتها ، محصولات و خدمات تجاری بسیار مفید است. بنر از جنس PVC می باشد که معمولاً در اندازه های بزرگ چاپ می شود. چون بنرها از از جنس پی وی سی ساخته شده اند که ضد آب بوده و در برابر سرما و گرما مقاوم هستند و همچنین قیمت آن از سایر مواد با فرمت های بزرگ ارزان تر است و به همین دلیل برای تبلیغات بسیار محبوب هستند.
کاربرد بنر در چاپ انواع آگهی ها از تابلوهای مشاغل کوچک گرفته تا بیلبوردهای مراکز تجاری ، فضای نمایشگاهی ، بیلبوردها یا حتی پیام تبریک و تسلیت است .
در دنیای تبلیغات امروز که روزانه هزاران بنر در بیلبوردها و پیاده روها نصب می شوند ، تنها چیزی که مخاطب و بیننده بنر شما را متحیر نموده و او را جذب خواهد کرد ایده منحصر به فرد ، طراحی منحصر به فرد و جذاب طرح بنر فروشگاه پوشاک و لباس فروشی و بوتیک لباس است. در حال حاضر برد با کسب و کار یا شرکت یا فروشگاهی است که بتواند مخاطبان را با تبلیغات خود جذب کند.
طراحی بنر تبلیغاتی معمولاً با استفاده از نرم افزارهای برداری مانند CorelDRAW یا Illustrator یا فتوشاپ انجام می شود.
– دستگاه های چاپی با قالب بنر بزرگ ،می توانند حداکثر وضوح 150 dpi را با دستگاه اکوسالنت تشخیص دهند پس شما مجبور نیستید فایل خود را با وضوح بالاتر طراحی کنید ، زیرا این امر منجر به زیاد شدن حجم فایل و وزن خروجی نهایی می شود.
– استاندارد رنگ برای طراحی بنر حالت CMYK است.
– فایل خروجی با فرمت JPEG یا PDF است.
ما تلاش می کنیم تا با طراحی بنرهای تبلیغاتی فروشگاه پوشاک و مزون لباس فروشی منحصر به فرد و با کیفیت بالا برای شما ، به موفقیت شغلی و تبلیغاتی شما در زمینه فروش و تبلیغ محصولاتتان کمک کنیم زیرا می دانیم که موفقیت ما به موفقیت شما بستگی دارد و همچنین همکاری با فروشگاه ها و سایت های بزرگی که نمونه های آنها در بخش نمونه کارها موجود است ادعای ما را اثبات می کند که کیفیت کارها و رضایت مشتری ستون های اصلی کار ما هستند.
برای مشاهده انواع طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک و لباس فروشی به این لینک مراجعه نمایید.
برای طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه پوشاک و بوتیک و مزون لباس فروشی از رنگهای متناسب استفاده کنید
هر رنگ پیام خاصی را منتقل می کند. احساسی که شما با هر رنگ در مخاطب ایجاد می کنید بسیار مهم است. رنگ اولین چیزی است که توجه کاربران را بر روی یک بنر فروشگاه پوشاک و لباس فروشی جلب می کند.
رنگ ها با حس درونی فرد سروکار دارند و بسته به فرهنگ های مختلف پیام های مختلفی را منتقل می کنند. به همین دلیل ، هنگام انتخاب رنگ برای بنر تبلیغاتی بهتر است در مورد مخاطب مطالعه کنید. لیست زیر را ببینید:
قرمز: احساس شور ، عصبانیت ، هیجان و عشق. این رنگ قدرتمند بینندگان زیادی را به خود جلب می کند اما بهتر است از آن در حد متوسط استفاده شود. از رنگ قرمز برای بنرهای کلاسیک و جدی استفاده نکنید. مناسب برای بنر تبلیغاتی فروشگاه لباس و بوتیک لباس مردانه.
زرد: انرژی ، آفتاب و انرژی مثبت. رنگ زرد چشم را خیره می کند و نشانه جوانی و قدرت است. عالی برای ارائه چیزی با قیمت مناسب. مناسب برای بنر لباس فروشی و گالری لباس مردانه….
بنفش: لوکس ، سلطنتی ، ولخرجی ، خرد ، رویایی ، خلاقیت. تأثیر آرامش بخشی و تسکین دهنده ای بر بیننده دارد و می تواند برای بنرهای تبلیغاتی بوتیک لباس ،مزون ها و گالری لباس و فروشگاه پوشاک و….به کار برده شوند.
صورتی: عشق ، شیرینی ، زنانگی ، جوانی و کودکی. صورتی معمولاً با هر چیزی مردانه در ارتباط است ، اما شامل طیف گسترده ای از سایه ها و رنگ ها است.مناسب برای بنر تبلیغ لباس مردانه و بوتیک لباس.
سیاه: انحصار ، رمز و راز ، مدرنیته ، قدرت ، اعتبار ، تجمل و رسمیت. این یک رنگ سنتی است و متن سیاه روی زمینه سفید بهترین و خواناترین ترین ترکیب رنگ است و برای تبلیغ بنر فروشگاه پوشاک مردانه و بوتیک لباس رسمی.
سفید: پاکی ، تمیزی ، مدرنیته ، سادگی ، صداقت و بی گناهی. سفید احساس هوش اقتصادی و جوانی را در خواننده ایجاد می کند.مناسب برای بنر تبلیغاتی نمایشگاه لباس و بوتیک لباس مردانه.
بنر تبلیغاتی فروشگاه پوشاک و گالری پوشاک و لباس هرچه ساده بهتر
همه زیبایی ، جذابیت و توجه در سادگی است. به همین دلیل ، هیچ کس به تبلیغات شلوغ توجه نمی کند و قطعاً نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. برای جلب توجه مخاطبان خود بهتر است محتوا و تصاویر را واضح ، جالب و ساده نگه دارید تا بتوانید نظر مخاطبان را جلب کنید.
برای مشاهده انواع طرح تراکت فروشگاه پوشاک و لباس فروشی مردانه و زنانه به این لینک مراجعه کنید.
برای بنر تبلیغاتی فروشگاه پوشاک و لباس فروشی از تصاویر به درستی استفاده کنید
تصاویر گرافیکی که استفاده می کنید باید به شما در انتقال پیام به مخاطبانتان کمک کند و به محصول یا خدمات شما مرتبط باشد.
اگر عکاس یا مدل حرفه ای ندارید ، از تصاویر آماده (ترجیحاً دارای مجوز) استفاده کنید. میلیون ها عکس با کیفیت بالا در اینترنت وجود دارد ، اما بهتر است تصاویر یا گرافیکی که در تبلیغ خود قرار می دهید مرتبط با تبلیغ شما طراحی شده باشد.
ارائه فایل لایه باز بنر فروشگاه پوشاک مردانه و لباس فروشی
فایل های لایه باز، فایل هایی هستند که شامل متن و تصاویر لایه بازهستند و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش هستند. این فایل برای افرادی مناسب است که در زمان های مختلف باید بنرهای خود را تغییر دهند.
فایل های “psd” همان فایل های سورس بنر هستند. اگر در آینده بنر فروشگاه پوشاک و لباس فروشی شما به تغییرات جزئی نیاز دارد ، به عنوان مثال ، فقط قیمت یا تاریخ یا توضیحات و تخفیف ها تغییر می کند ، پاویسا توصیه می کند که طرح فایل لایه باز بنر را دانلود کنید ، اما باید با نرم افزارهای گرافیکی از جمله فتوشاپ آشنایی اندکی داشته باشید.
ما می توانیم کیفیت و اثربخشی بنرهای فروشگاه پوشاک و لباس فروشی شما را با توجه به نمونه کارهای موفقمان در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی ، که شامل همکاری ما با بیش از چندین فروشگاه لباس و مزون و طراحی بنرهای تبلیغاتی متنوع است ، تضمین کنیم.
برای مشاهده انواع طرح لایه باز بنرهای مشاغل به این لینک مراجعه نمایید.
با ضمانت کیفیت، پشتیبانی محصول و طراحی اختصاصی پاویسا
WhatsApp us
پاویسا از طراحان خوش ذوق که در زمینه طرح های مناسبتی فعالیت دارند، دعوت به همکاری میکند. همکاری با پاویسا رد کردن