تراکت ساندویچ فروشی
طرح لایه باز تراکت پیتزا ساندویچ فست فود – فایل لایه باز psd فتوشاپ تراکت پیتزا ساندویچ فست فود
دسته بندی محصول : طرح تراکت فست فود
فرمت فایل : Psd
رنگ بندی استفاده شده: سبز،زرد،قرمز،نارنجی،مشکی
لایه های فایل : لایه باز
ابعاد فایل : A5
رزولوشن : 300 DPI
حجم فایل فشرده : 2 تا 10 MB
مد تصویر: CMYK قابل استفاده در : فتوشاپ،ایلاستریتور،کورل درا طرح لایه باز تراکت ساندویچ و فست فود
تراکت اغذیه فروشی معمولاً یک ورق چاپی است که برای جلب توجه افراد به یک رویداد ، خدمات ، ایده یا محصول مورد استفاده قرار می گیرد. یک طرح تراکت فست فود معمولاً دارای یک پیام بسیار ساده است که انتقال آن آسان است. این تراکت معمولاً روی کاغذهای 8.5 * 11 اینچی چاپ می شود تا هزینه چاپ را کاهش دهد. البته ، تراکت ها از اندازه معمول برخوردار نیستند و می توانند در هر اندازه ای چاپ شوند. به طور معمول ، تبلیغات فقط روی یک طرف تراکت چاپ می شوند ، اما قانون خاصی وجود ندارد که چاپ روی هر دو طرف تراکت را منع کند.
تراکت لایه باز ساندویچ و پیتزا معمولاً به صورت دست به دست کردن در مکان هایی که رفت و آمد زیادی دارند یا در آنجا مردم به دلیل خاصی مانند نمایشگاه ها ،خرید یا مراسم عمومی جمع می شوند ، توزیع می شود. تراکت را می توان به صورت تا شده پخش کرد یا در یک پاکت قرار داد. تراکت غذای آماده را می توان با هر رنگی چاپ کرد ، اما تراکت تمام رنگی بیشتر توصیه می شود زیرا می تواند هدف اصلی تبلیغات یعنی جلب توجه مردم را برآورده کند.
معمولا عمر تراکت ها کوتاه است ، به عنوان مثال ، فقط برای اطلاع رسانی در مورد رویدادی مانند افتتاح فروشگاه بزرگ یا حراج ویژه مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل ، کاغذ مورد استفاده برای تبلیغات لزوماً نباید سنگین باشد ، اما بهتر است تراکت را روی کاغذ ضخیم تری چاپ کنید تا بتوان از اطلاعات روی آن به طور مکرر استفاده کرد ، به عنوان مثال (در مواردی که دستورالعمل های استفاده از ابزار یا وسیله ای وجود دارد) می تواند به راحتی مدت طولانی دوام بیاورد.
مشاهده انواع کارت ویزیت رستوران و اغذیه
طرح لایه باز تراکت فست فود و ساندویچی
طرح تراکت اغذیه و فست فود می توانند توسط افراد ، شرکت ها یا سازمان های غیرانتفاعی یا دولتی استفاده شوند. کاربردهای استفاده از تراکت های تبلیغاتی عبارتند از:
- تبلیغ رویدادهایی مانند کنسرت موسیقی ، جشنواره یا اجتماعات سیاسی یا اجتماعی.
- تبلیغ مشاغل مبتنی بر فروش کالا مانند سوپرمارکت های بزرگ و یا مشاغل مبتنی بر خدمات مانند رستوران.
- انتقال یک پیام سیاسی ، اجتماعی یا مذهبی که می تواند بخشی از کارزار سیاسی یک نامزد انتخاباتی برای اقناع مردم باشد.
- آگهی استخدام برای شرکت ها یا سازمان ها
استفاده از تراکت بیرون بر ، مانند کارت پستال یا پوسترهای کوچک ، راهی ارزان برای بازاریابی ، تبلیغات یا برقراری ارتباط با مردم است. تراکت های تبلیغاتی در اندازه های مختلفی ارائه می شوند. برخی از این موارد عبارتند از:
- A4 اندازه سربرگ
- A5 نصف سربرگ
- DL اندازه کارت تبریک
- A6 اندازه کارت پستال
مقرون به صرف بودن طراحی تراکت همبرگر و پیتزا
روشهای گران قیمت دیگری برای تبلیغ وجود دارد که مخاطبان اصلی را هدف قرار نمی دهد. چاپ تراکت هزینه تبلیغات را بسیار کاهش می دهد و یکی از موثرترین روش های تبلیغات است که پیام شما را با هزینه کمتری به مخاطبان اصلی منتقل می کند.
مشاهده انواع بنر خوراک-رستوران-اغذیه
بازاریابی سریع توسط طرح PSD تراکت همبرگر و ساندویچی
هنگامی که در یک نمایشگاه یا رویداد شرکت می کنید ، با ارائه تراکت به مخاطب می توانید پیام تبلیغاتی خود را همانجا مستقیماً به مخاطب برسانید تا بتوانید از طرف دیگر ، با قرار دادن کد QR یا کد تخفیف در تراکت ، می توانید مخاطبان را ترغیب کنید تا از تخفیف محصول یا خدمات شما استفاده کنند.
تولید و توزیع تراکت بسیار ارزان است و تنها با یک دستگاه چاپ استاندارد معمولی انجام می شود. استفاده از آنها در دهه 1990 میلادی با توسعه سیستم چاپ رومیزی افزایش یافت. امروزه می توان تراکت همبرگر فروشی را به راحتی با رایانه و چاپگرهای خانگی چاپ و کپی کرد. همچنین ، در عصر مدرن ، با استفاده از اینترنت ، مشتریان و شرکت های تبلیغاتی می توانند طرح های خود را مبادله و در نهایت محصول نهایی را از طریق پست دریافت کنند.
طرح تراکت پیتزا فروشی معمولاً از چند طریق توزیع می شود ، از جمله در میان مردم در خیابان ها ، ارسال از طریق پست به خانه ها ، به داخل انداختن از در به داخل خانه ، قرار دادن زیر برف پاک کن ماشین ها، پخش کردن بین مردم در مراسم و تجمع ها،چسباندن روی دیوار، قرار دادن روی بولتن دانشگاه ها، کافی شاپ ها و …..
امروز ، تعدادی از افراد یا سازمان ها از طریق ایمیل تراکت ساندویچی ارسال می کنند. با این کار هزینه چاپ ، پست کردن یا استخدام افراد برای توزیع تراکت بین مردم کاهش می یابد. یک تراکت الکترونیکی می تواند داخل ایمیل درج شود یا به متن ایمیل پیوست شود.
برای مشاهده انواع طرح لایه باز تراکت به این لینک مراجعه نمایید.
موارد مهم درمورد تراکت ساندویچ و پیتزا و همبرگر:
محتوای تراکت بسیار مهم است: فقط به تصاویر و طراحی تزئینات زیبا در تراکت تبلیغاتی اکتفا نکنید. تصاویر و طراحی برای جلب توجه بسیار مفید است ، اما محتوا همیشه از اهمیت بیشتری برخوردار است. مخاطب شما کیست؟ هدف تراکت چیست؟ پاسخ به چنین سوالاتی به شما در انتخاب عنوان مناسب ، انتخاب کلمات مناسب و توزیع تراکت به بهترین شکل ممکن کمک می کند.
طرح تراکت غذای آماده، تراکت غذای بیرون بر،طرح تراکت سوپر پیتزا،طرح تراکت پیتزا سرا،طرح تراکت همبرگر سرا،طرح تراکت زود فوود،طرح تراکت مرغ سوخاری،طرح تراکت کنتاکی،طرح تراکت مرغ و کنتاکی ،طرح تراکت ساندویچی،طرح تراکت سوسیس و کالباس
با ضمانت کیفیت، پشتیبانی محصول و طراحی اختصاصی پاویسا